VakıfBank E-Dönüşüm Sürecinde İşletmelere Pratik Çözümler Sunuyor
VakıfBank, yeni e-dönüşüm çalışmalarını devreye alarak işletmelere e-dönüşüm süreçlerinde pratik çözümler sunmaya devam ediyor.
Bankadan yapılan açıklamaya göre VakıfBank; e-Fatura, e-Defter, e-Defter Saklama, e-Arşiv, e-Serbest Meslek Fişi, e-İrsaliye ve e-Müstahsil Fişi olmak üzere 7 çalışması sayesinde KOBİ’lerin yanı sıra kurumsal firmalara da, mikro ve küçük ölçekli işletmelerin e-dönüşüm sürecini de yönetecek.
VakıfBank, e-dönüşüm projesi ile işletmelerin evrak takip sürecini kolaylaştıracak, işletmelere saklama ve depolamadan kaynaklanan ek sorumluluklarda birçok kolaylık sağlayacaktır.
Şirketler için 2010 yılında yürürlüğe giren e-dönüşüm süreci, 2022 yılı için brüt satış hasılatı 3 milyon TL ve üzeri olan mükelleflerin ve müteakip hesap devirlerinin 1 Temmuz 2023 tarihine kadar e-Fatura programına geçişini zorunlu kılıyor, VakıfBank ise müşterilerine kapsamlı ve kullanıcı dostu bir arayüz sunmaktadır. teklifler.
Söz konusu yükümlülük ile özellikle mali müşavirler, muhasebeciler ve şirketler, tüm kanallardan eş zamanlı olarak erişilebilen, kolay anlaşılır e-Dönüşüm hizmetine ücretsiz olarak VakıfBank altyapısı ve güvencesi ile erişebileceklerdir. e-Dönüşüm sürecinden yararlanan şirketler, işletmelerinin iş yüklerini optimize edebilecek, finansal maliyetlerini azaltabilecek ve ücretsiz hizmet fırsatlarının yanı sıra büyük ölçüde rekabet avantajı elde edebilecektir.
Kurulduğu günden bu yana toplumun her kesiminin ihtiyaçlarına yönelik çalışma ve hizmetler sunan VakıfBank, 69 yıllık tecrübesiyle e-dönüşüm projesi çerçevesinde müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam edecektir.